Avatar billede mronet87 Forsker
09. april 2019 - 04:33 Der er 1 kommentar

eWallet med card top up

Hej Alle Eksperter, jeg leder efter en ny eWallet (Bruger Revolut nu), hvor man kan fylde op / toppe sin kontoen op med et kort i stedet for at være afhængig af en bank overførsel.
Avatar billede CRKrogh Ekspert
19. april 2019 - 13:57 #1
Til hvilket formål? Der findes jo allerede et hav af digitale betalingsløsninger, men hvad skal der helt specifikt kunne betales TIL?