12. april 2019 - 17:23 Der er 2 kommentarer

Optimering af kategori side

Hej Eksperter!

Jeg forsøger at gøre vores kategori sider på min webshop.

Jeg har forsøgt mig med to forskellige måder.

Den første er der næsten ingen ting når man lander på siden.
https://www.birkekaer.dk/shop/26-by-brorson/

Den anden har noget mere visuelt billede materiale og noget tekst.
https://www.birkekaer.dk/shop/39-felius-design/

Hvad har i af erfaringer? Skal man måske bruge noget video materiale istedet for billeder?

God påske :)
Avatar billede jernrosen3 Forsker
12. april 2019 - 18:09 #1
Jeg synes Du har gjort 2 rigtigt flotte sider. Behagelige farver og kanter - helt OK i mine øjne.

Lidt konstruktiv kritik til #1 - Teksten er ufatteligt svær at læse på fuld skærm. Jeg skal lade mine øjne bevæge sig næsten 27 tommer fra højre til venstre - måske en boks kan holde din tekst-bredde lidt mindre?

Øhhh - video fremfor billeder - det kommer vel an på om dine videoer har noget at byde på?

Personligt kan jeg bedst lide #2 - den er lidt mere - øhhhh - læsevenlig og "ren i spyttet" - professionel og jeg har en følelse af godt firma.
Avatar billede jernrosen3 Forsker
12. april 2019 - 18:17 #2
* fra højre til venstre

*S* - jeg mente selvfølgelig fra venstre til højre - jeg læser ikke spejlvendt *GGG*