Avatar billede Jørgensen Novice
14. april 2019 - 07:30 Der er 3 kommentarer

Mac vil ikke tænde!

I går da jeg brugte min mac gik den ligepludselig ud, tænker måske den løb tør for strøm. Jeg var i gang med at slette nogle ting på min mac, fordi startdisken var rimelig fuld, men nåede ikke at tømme papirkurven.

Har så prøvet at sætte den til strøm, men den vil overhovedet ikke tænde. Skærmen er helt sort og der er ingen tegn på at den virker.

Laderstikket bliver ved med at lyse rød, selvom den har ladet hele natten.

Har prøvet at holde tændknappen nede i længere tid samt skruet op for lyset, men den reagerer slet ikke.

Hvad kan være problemet?
Avatar billede 220661 Ekspert
14. april 2019 - 10:00 #1
Jeg er ikke mac bruger.
Kan du udtage batteriet på den nemt?
Hvis du kan så gør dette og afmonter også lader.
Hold herefter start knappen nede i små 30 sekunder. Monter lader og prøv at starte igen.
Avatar billede KHN Guru
14. april 2019 - 10:02 #2
Hvis din Mac ikke tænder, eller den ikke starter ordentligt op
https://support.apple.com/da-dk/HT204267
Avatar billede 220661 Ekspert
14. april 2019 - 10:08 #3
#2 Synes om :-)