Avatar billede Victor Praktikant
15. april 2019 - 22:07 Der er 1 kommentar

Kan ikke spille online når jeg er på Kabel?

Jeg kan ikke gå online på nogle spil når jeg er tilsluttet på kabel, når jeg er på WiFi kan jeg godt, men så snart jeg går på kabel kan jeg ikke?
Fx i csgo siger den kan ikke nå officielle servers når jeg prøver at tilslutte mig til et online spil?
Nogen der kan hjælpe?
Avatar billede Andrew Gupta Novice
28. april 2019 - 16:10 #1
I dont know why me too facing this problem of connectivity with cable. Did you figured your problem yet? If yes then please let me know.