Avatar billede bb69 Seniormester
16. april 2019 - 06:43 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

nogen der kender denne maskine nh-0825m

hej.

ved ikke om dette spørgsmål skal være i denne kategori, ellers må i give besked.

i en butik er der denne til at styre overvågningen, den nye ejer aner ikke hvordan man får adgang til den, der er intet tastatur, der er en skærm tilsluttet til den.

kan kun finde et sted online hvor den er:

http://www.ibex-solutions.com/new/index.php/products/security/157-dvr-systems/standalone?start=10

bliver optagelserne overført via nettet til vagtselskab ?
Avatar billede stjans Guru
16. april 2019 - 09:17 #1
Det ligner en harddisk optager..... er der USB porte eller andet ?
Avatar billede bb69 Seniormester
16. april 2019 - 09:47 #2
ja, USB og Ethernet stik.
Og dvdbrænder
Avatar billede bb69 Seniormester
16. april 2019 - 09:58 #3
Kan man tilslutte en bærbar med Ethernet kabel til den eller skal det være usb
Avatar billede stjans Guru
16. april 2019 - 10:26 #4
USB vil jeg tro.

Tror ikke du kan "nå" den med ethernet kabel.

Prøv at forbinde med USB og ser hvad der sker - om du kan se enheden.
Avatar billede bb69 Seniormester
16. juni 2019 - 06:16 #5
Nåh, men situationen er den at jeg har fået hdd ud af den og sat en ny i den, jeg kan ikke få adgang til indholdet på hdd, da det er krypteret.

det hele handler om at maskinen overvåger i en bar hvor jeg blev udsat for en forbrydelse og har prøvet at få politiet til at lave en efterforskning, det ville de ikke, jeg har så klaget til statsanklageren over det og de genoptager sagen og skal have hdd udleveret på et tidspunkt, når jeg hører fra dem igen.

efter jeg satte den nye hdd i maskinen virkede det fint, der var billeder på skærmen i kælderen og i baren så folk kunne se at der var live overvågning, desværre kommer jeg derned et stykke tid efter og nu virkede skærmen ikke i baren og den i kælderen, der stod der videoudfald på alle 5 kameraer, altså intet billede.

nu er problemet at jeg føler et ansvar for at tingene virker, men jeg aner ikke hvordan jeg fejlsøger og ser hvor fejlen er henne.

jeg har kontaktet firmaet der sælger maskinen i usa, de svarer ikke tilbage, selvom jeg har bedt om supoort flere gange.

kan nogle komme med nogle gode råd ?

her er nogle billeder af maskinen og kablerne der sidder i den.

https://ibb.co/zm3LP3Q
https://ibb.co/9wSVfVv
https://ibb.co/9hWSJwq
https://ibb.co/wYygz3v
Avatar billede bb69 Seniormester
17. juni 2019 - 12:48 #6
hov, jeg fik det til at virke, det var strømadapteren der var brændt af.