Avatar billede Sarahj Praktikant
18. april 2019 - 01:06 Der er 2 kommentarer

Tabte filer

Hej!

Jeg satte i går min harddisk med hjemmevideoer fra da jeg var lille i min computer, hvor de virkede fint. Da jeg så sætter min harddisk i computeren igen i dag, så er alle filerne væk.. jeg har prøvet diverse programmer til at få dem igen uden hjælp.. er der virkelig ingenting at gøre for at jeg kan få dem igen??

Jeg var Mac computer
Avatar billede stjans Guru
18. april 2019 - 08:23 #1
Kan du se harddisken i Finder ?
Avatar billede Xandra Novice
09. maj 2019 - 10:28 #2
Jeg vil gerne foreslå denne software: https://www.r-datarecovery.com