Avatar billede ossys Mester
22. april 2019 - 00:33 Der er 2 kommentarer

ABS Database ComponentAce til Delphi 7

Jeg anvender med stor succes ABS databasen (gratis udgaven!) som arkiv for min billedsamling. Jeg anvender en Delphi 7. Nu er databasen blevet stor (meget stor)  og jeg kunne tænke mig at dele databasen således at gamle billeder (f.eks. 5 år eller mere) udskilles fra hoveddatabasen. Ikke fordi databasen er blev langsom, men simpelhen fordi jeg har pladsmangel på harddisken. Min tanke er (var) at jeg ville benytte en ekstern harddisk til formålet. Nu er jeg stødt på det problem, at databasen tilsyneladende ikke kan læse/skrive til en ekstern enhed???

Jeg tænkte på, om der i den gratis udgave kunne ligger en blokering?  Er der måske en, der har et svar/løsning på dette problem.
Avatar billede taylorerick Praktikant
22. april 2019 - 11:25 #1
Jeg føler, at dit problem er meget kompliceret, du bør søge eksperthjælp bedre.GoMovies
Avatar billede Michael Walker Praktikant
15. september 2020 - 06:23 #2
Jeg har en praksis med at starte sådanne spilservere, så hvis du har brug for min hjælp, så skriv private beskeder. Vi har allerede lanceret de samme sider med pokerspil http://www.playpokeronline.dk i Danmark.