Avatar billede ZeBa Ekspert
22. april 2019 - 19:16 Der er 1 kommentar og
1 løsning

cannot find proofing tools

På en eller anden måde er mit Word begyndt at fungere på engelsk, og når jeg beder om stave kontrol af et dansk dokument, skriver det "cannot find proofing tools....."
Avatar billede Slettet bruger
23. april 2019 - 09:49 #1
det er fordi din officepakke er på engelsk - du skal installere en dansk version - eller en dansk sprogpakke - læs evt. mere her:
https://support.office.com/da-dk/article/tilbeh%c3%b8rssprogpakke-til-office-82ee1236-0f9a-45ee-9c72-05b026ee809f?ui=da-DK&rs=da-DK&ad=DK
Avatar billede ZeBa Ekspert
26. april 2019 - 23:23 #2
Kan ikke få det til at fungere. Køber en version på dba, men hvorfor i alverden er de så billige? Er det svindel?