Avatar billede Lene Praktikant
24. april 2019 - 09:54 Der er 3 kommentarer

forsvunden mail

Hej.
Jeg har en hotmail og indtil i går har den virket fint, men pludselig er ALLE mails væk og der kommer ikke nogen nye ind. Det virker fint på min Samsung tlf.
Har I nogen ide til,, hvad det kan skyldes?
Det er både indbakke/udbakke/slettet/spam osv. der er væk
Avatar billede Slater Ekspert
24. april 2019 - 10:32 #1
Hvordan er mailen på din telefon sat op? Bruger du browser eller app, og i så fald hvilken app? Outlook? Kommer der nye mails ind der også, eller kan du kun se de gamle?
Avatar billede Lene Praktikant
24. april 2019 - 11:10 #2
Jeg bruger outlook app. Tlf får fint alle mails ( f.eks denne) tlf er 2,5 år gammel og har fungeret fint hele tiden. Problemet på pc'en kom først i går aftes, da jeg skulle tjekke mail  og alt var væk
Avatar billede stjans Guru
25. april 2019 - 07:50 #3
Prøv at logge ind på din hotmail konto via browser og se om dine mails ligger der.

Gør de det, så ville jeg slette mailkontoen på din PC og oprette den igen.