Avatar billede SubSTI Praktikant
25. april 2019 - 14:21 Der er 1 kommentar

Open Calc - Makro problem

Hejsa!

Jeg har et problem med en simpel makro i Open Calc.

Jeg har en række dokumenter med en masse overflødige kolonner som jeg gerne vil have slettet, således jeg kun har de 6 kolonner jeg skal bruge til udskrivning tilbage.

Når jeg indspiller Makroen, så fjerne den kun den første kolonne i indspilningen og ikke alle dem som er markeret og slettet i optagelsen.

Hvordan får jeg makroen til at slette alle de kolonner jeg har valgt ?

Anyone ?

/Henrik
Avatar billede Mikael Ekspert
25. april 2019 - 17:03 #1
Anbefaler kraftigt "Libre Office" frem for "Open Office"..

Prøv det, hvis problemet ikke løses..
(OBS!! Begge kan sagtens ligge på samme computer)

https://da.libreoffice.org/hent-libreoffice/