Avatar billede Thomas Andersen Praktikant
26. april 2019 - 12:49 Der er 4 kommentarer

Feedback på designet af hjemmeside

Hej.

Jeg kunne tænke mig at få noget feedback på selve designet af hjemmesiden: www.passivindkomst.com. Er det noget, der virker for dig som bruger?
Bemærk venligst, at hjemmesiden ikke er færdig. Der manger at blive lavet nogle onlinekurser samt at få lagt videoer ind.
Den feedback jeg ønsker er i forhold til strukturen og designet. Er den til at finde rundt i.
Avatar billede Thomas Andersen Praktikant
26. april 2019 - 12:50 #1
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
26. april 2019 - 13:05 #2
Savner en eller anden form for logo.
Der bør være information om hvem der står bag siden - ellers siger jeg altid farvel.
Mangler menupunkt til indkøbskurv.
Avatar billede KHN Guru
26. april 2019 - 14:37 #3
Ser man på opbygningen, så er der noget der kan gøres sikkerhedsmæssigt - se link:
https://webscan.upguard.com/#/http://www.passivindkomst.com./

1) At https er aktiveret overalt på hjemmesiden - er et must.
2) Læselig tekst (lys grå - dårligt valg, med mindre der er en baggrundsfarve der kan fremhæve tekst)
Avatar billede J. Nielsen Ekspert
26. april 2019 - 21:54 #4
Kaspersky kan ikke lide siden
Sikkerheden for din forbindelse er reduceret. Kriminelle kan forsøge at stjæle dine data fra webstedet. Vi anbefaler, at du forlader webstedet.
URL:
www.passivindkomst.com
Årsag:
Ugyldigt certifikatnavn. Enten er navnet ikke på den tilladte liste, eller det er blevet udelukket eksplicit. Vis certifikat