Avatar billede Trelhow Novice
28. april 2019 - 22:54 Der er 2 kommentarer

Er det let nok at forstå, hvad hjemmesiden handler om?

Hvad er din mening, når du besøger https://lederuddannelserne.dk ?

Og er det til at forstå, at der både er noget for dem som søger efter lederuddannelser og lederkurser - og dem som udbyder selvsamme?

Pft. :-)
Avatar billede J. Nielsen Ekspert
30. april 2019 - 00:44 #1
Flot design.
Det fremgår ikke umiddelbart om I selv udbyder leder-uddannelser.
Det er ikke let at finde ud af, der er ikke noget "om os" punkt.
Ved lidt surfen kan jeg dog se at det vist nok er en form for oversigt over lederkurser. Det bør fremgå straks og klart at der er tale om udvalgte kurser og at I ikke selv udbyder kurser.

Sloganet
"Lederuddannelse og lederkursus – med 100% fokus!" er meningsløst idet der vel ikke er nogen der reklamerer med 50% fokus.

Hvorfor er det i bestemt form og ikke bare lederuddannelser?
Navnet er lidt pompøst. Er det en fagforening, en brancheforening eller en skole eller hvad? Man ser for sig en stor rød bygning på en bakke i et industrikvarter med ordet "Lederuddannelserne" på et skilt.

Jeg er generelt lidt skeptisk overfor "generiske navne" som nogen har grublet sig frem til a la "gulvsliberen", "malere", "støvsugere", "bilforhandlere" der lugter lidt af diverse uvedligeholdte  produkt-testsider og oversigter som er lavet i tiden løb og glemt af ophavsmændende, men stadig huserer på nettet.
Avatar billede Trelhow Novice
01. maj 2019 - 22:47 #2
Tak for gode inputs og feedback, J. Nielsen :-)