Avatar billede amiond Praktikant
30. april 2019 - 09:17 Der er 1 kommentar

Betaler 250 kr. for opsætning

Hej,

Jeg har købt en antenne, som jeg gerne vil have opsat som accesspoint, så andre kan logge på. Tilslutning af hardwaren er ikke et problem, men det er opsætningen jeg ikke kan finde ud af. Jeg tænkte at det kunne ordnes over TeamViewer så jeg kan følge med, og ved det til en anden gang.

Der er tale om denne antenne: https://www.avxperten.dk/wifi-antenne/udendoers-til-mast-5ghz-50-km.asp
Avatar billede CRKrogh Ekspert
30. april 2019 - 09:33 #1
Nu er der ret mange åbne spørgsmål i dit opslag:

Du har et TPlink access point, som jeg forstår dig - har du en antenne til det?
Er udstyret monteret (strøm, netværkskabel, antennemast, antenner?
Hvilke "andre" skal kunne tilgå dit netværk?
Hvor langt håber du at kunne nå ud?
Er "andre" klar over, hvordan de skal sætte forbindelsen op på deres egen PC?