Avatar billede Martin2 Praktikant
05. maj 2019 - 13:10 Der er 1 kommentar

Oprettelse af billed-produktlinks på affiliate hjemmeside?

Hej alle,
jeg har igennem nogen tid nu fulgt lidt med på Computerworld i smug og synes det er et rigtigt godt site med mange interessante indlæg og gode svar.

Nu er det så blevet min tur til at række ud til forummet for hjælp. Jeg er nemlig i gang med at bygge min første hjemmeside med "affiliate" på. Ved at søge på nettet har jeg efterhånden fundet ud af at trække produkter ind fra affiliatesider og sætte en hjemmeside op.

Jeg kan desværre bare ikke finde ud af at sætteprodukterne op, som ejg gerne vil. Jeg er inspireret af layoutet på denne hjemmeside om græsslåmaskiner og plæneklippere: https://graesslaamaskine.dk. Jeg vil gerne sætte mine produkter op på min hjemmeside på samme måde med et gitter af produktbilleder, hvor kunden føres direkte til partnerwebshoppen, når man trykker.

Er der nogen, der ved hvordan jeg kan gøre det? Har jeg brug for en såkaldt plugin til formålet? Jeg har ledt alle steder, men har ikke kunne finde en nem og ikke-teknisk løsning.

På forhånd tak for jeres hjælp!
/ Martin
Avatar billede Bent Farver Praktikant
09. juli 2019 - 23:01 #1
Er hjemmesiden lavet i wordpress eller hvordan?

Vh.
Bent Farver