Avatar billede Jørgen Kirkegaard Professor
07. maj 2019 - 17:44 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke få nyt password til min wordpress hjemmeside

Kan nogen hjælpe? Jeg har forsøgt med mange brugernavne/e-mailadresser, og alle pånær siger WP, at de ikke findes. Den må derfor vide, at de to findes. Den ene er "admin" og den anden er en mailadresse. Der kommer imidlertid ingen mail, heller ikke i spambøtten.
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
07. maj 2019 - 17:54 #1
Du har forhåbentlig adgang til din database, gå derind - og kig på denne side:
https://codex.wordpress.org/Resetting_Your_Password
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
07. maj 2019 - 17:56 #2
Eller kig på en video som denne her:
https://www.youtube.com/watch?v=Rk_qvW-LUtk
Avatar billede Jørgen Kirkegaard Professor
07. maj 2019 - 18:01 #3
Ok, men jeg har ikke liiii skills til at gå en af disse veje, så jeg må finde den, der har lavet det. Jeg er imidlertid sikker på brugernavnet "admin", så det er meget mystisk.
Avatar billede Jørgen Kirkegaard Professor
07. maj 2019 - 18:13 #4
../cpanel giver fejl på siden ("Oops"). Jeg prøver videoen i morgen. Tak så langt!
07. maj 2019 - 20:17 #5
Ellers ville jeg oprette en "ticket" hos Wordpress' officielle kundeservice - så de måske kan hjælpe dig!
Avatar billede Jørgen Kirkegaard Professor
09. maj 2019 - 19:59 #6
Tak, Christian, god idé! Men jeg er nu kommet igennem her til eftermiddag. Pludselig poppede password'et frem! Mit baghovedes search engine skulle meget langt tilbage - og har sikkert arbejdet på det i nat.