Avatar billede dorthe_lind Seniormester
08. maj 2019 - 09:07 Der er 1 kommentar og
1 løsning

C5 - Filtrere posteringer - se alle posteringer på alle konti

Hej....
Jeg har i en laaaaang periode været fra C5 og nu søger jeg en vis-funktion til skærmen, som jeg tidligere har brugt rigtig meget :(

Jeg vil gerne filtrere, så jeg
- på skærmen
- får alle posteringer
- på alle konti
- i en udvalgt periode

Hvordan gør jeg det hurtigst?

Som jeg husker det, så plejer jeg at få vist oversigten "posteringer" og så plejer jeg at frigive alle posteringer i "filtrer poster" shift+F4...... Men hvordan?
Den vil kun holde fast i det aktuelle konto-nummer :(

Alternativt skal jeg over og eksportere, men det synes jeg er for besværligt. Det skulle gerne være et hurtigt opslag.....

Håber, ovenstående giver mening. Lidt svært at forklare.....
På forhånd tak
Avatar billede ADDCON-C5 Forsker
08. maj 2019 - 09:22 #1
Hej,

Brug udskriften under :
FINANS / RAPPORTER / POSTERINGER / POSTERINGER.

Vælg kun at udfylde datoafgrænsningen, samt evt. den sortering du
vil have vist posteringerne i.  Vælg at udskrive til skærm.

MVH/
Addcon
Peter Agger
Avatar billede dorthe_lind Seniormester
12. september 2019 - 10:39 #2
Også en måde at gøre det på Peter (kendte den godt)......
Men jeg havde for år tilbage en anden måde at gøre det på, som jeg BARE IKKE kan huske, arghhhhh.......

Men tusinde tak for input (og undskyld for det meget sene svar).....