Avatar billede SørenP Praktikant
10. maj 2019 - 17:55 Der er 1 kommentar

Hvordan laver man layoutet i en tabel uden kodning?

Hej alle, jeg er nybegynder når det kommer til at bygge hjemmesider, men har kastet mig ud i mit første projekt.

Jeg skal oprette nogle produkter og produktbeskrivelser på min hjemmeside som skal stå i en tabel. Jeg synes at tabellerne her på https://nabi.dk har et layout, som er fedt, fordi der er meget luft i felterne med teksten omkring fordelene og fordi, jeg synes, det virker godt med uddybende beskrivelser nederst i tabellens række uden at tabellen er for prangende.

Jeg har kigget flere steder på nettet, men det lader til at man skal kode det selv eller have en plugin. Jeg har også læst at for mange plugins er dårligt, fordi de gør hjemmesiden langsommere og fordi hjemmeside kan hackes gennem plugins. Ved ikke så meget om det.. Skal jeg have en plugin for at kunne lave en tabel i det ønskede format?
Avatar billede claes57 Ekspert
10. maj 2019 - 19:25 #1
det laver du bare - ingen grund til at reklamere og få klik på siden.