Avatar billede ZeBa Ekspert
10. maj 2019 - 19:51 Der er 37 kommentarer og
1 løsning

Hvordan får jeg et tilbud på en hjemmeside

Jeg har planer om at få oprettet en større hjemmeside. Er der firmaer/professionelle herinde, som vil af give tilbud på sådan en?
Avatar billede nopsen Ekspert
10. maj 2019 - 20:14 #1
hvis du har tid til at oprette nye spørgsmål, har du vel også tid til at give feedback og afslutte dine gamle indlæg? de seneste 2 har du heller ikke reageret på..
jeg er klar over at din reaktion på denne kommentar vil medføre endnu en tilsvining fra dig, men jeg er en voksen mand og kan tåle det.
Avatar billede acore Ekspert
10. maj 2019 - 20:25 #2
Det er i hvert fald altid demotiverende at bruge tid på at svære, og så kommer der aldrig en tilbagemelding.
Avatar billede ZeBa Ekspert
10. maj 2019 - 21:10 #3
Det kunne jo tænkes, at jeg har haft andet om ørerne, og at en ven muligvis er ved at finde en løsning på problemet.
Men det er måske for indviklet til at forstå.
Men det her er vel også en tilsvining.
Avatar billede nopsen Ekspert
10. maj 2019 - 21:32 #4
#3
du har åbenbart ikke så meget mere om ørende, end at du nu har brugt mere tid på at oprette en ny tråd og kommentere på min kommentar, end den tid det ville tage dig at skrive til dem der forsøger at hjælpe dig at du ikke kan bruge deres forslag, og nu istedet søgt hjælp hos en ven.. nu gider de nok ikke hjælpe en anden gang.
er det for indviklet at forstå?
Avatar billede 220661 Ekspert
10. maj 2019 - 22:13 #5
Nej det er ikke en tilsvining.  Men det fortæller blot at du er ligeglad med dem der forsøger at hjælpe dig. Og det er en arrogant holdning at have som  ikke er i orden.
Avatar billede acore Ekspert
10. maj 2019 - 22:43 #6
Vi prioriterer begge, som vi finder bedst.

Jeg siger blot, at som DU prioriterer, har JEG ikke lyst til at hjælpe.

Your call...
Avatar billede ZeBa Ekspert
10. maj 2019 - 22:49 #7
#4: Du HAR åbenbart svært ved at læse dansk: "at en ven muligvis er ved at finde en løsning på problemet. "
Men kender du så ikke en, der kan forklare dig, hvad det betyder? For i virkeligheden er det slet ikke så indviklet.
Og hvor kan du se, at jeg ikke kan bruge deres forslag?
Jeg synes, du skulle holde din ironi for dig selv, for er der nogen her, der har svært ved at forstå, så er det da dig.
Avatar billede ZeBa Ekspert
10. maj 2019 - 22:50 #8
#%: Og hvoraf slutter du, at jeg er ligeglad?
Avatar billede ZeBa Ekspert
10. maj 2019 - 22:54 #9
#5: Det er 5 (FEM) dage siden jeg stillede mit spm. Jeg beklager, men i modsætning til dig og visse andre har jeg altså andet indhold i livet end konstant at sidde med snuden nede i min computer og Computerworld. Derfor kan der beklagevis gå indtil flere dage, hvor jeg ikke er herinde og ikke beskæftiger mig med IT.
Det må du FRYGTELIG meget undskylde.
Avatar billede nopsen Ekspert
10. maj 2019 - 22:55 #10
uden for pædagogisk rækkevidde..
Avatar billede ZeBa Ekspert
10. maj 2019 - 22:59 #11
Godt med nogle flotte argumenter - uden at forholde sig til sagen.
Og du hævder, at du er en voksen mand. Du opfører dig sgu nærmere som et barn, der ikke kan læse indenad.
Avatar billede acore Ekspert
10. maj 2019 - 23:02 #12
Jeg står af her
Avatar billede nopsen Ekspert
10. maj 2019 - 23:10 #13
jeg tæller altså 12 (TOLV) dage her
https://www.computerworld.dk/eksperten/spm/1028523
og så har jeg ikke engang talt de utallige spørgsmål med i hele din historik herinde, som du ikke har gjort noget ved.. men det er da godt du har meget OM ørene, for du har tydeligvis ikke meget MELLEM dem!
Avatar billede ZeBa Ekspert
10. maj 2019 - 23:15 #14
Jeg har i hvert fald tilstrækkelig meget mellem ørerne til at kunne læse indenad - og til at kunne finde andet indhold i tilværelsen end at lege politimand herinde.
Det har du åbenbart ikke.
Avatar billede 220661 Ekspert
11. maj 2019 - 00:18 #15
#9 Hvis du nu har en såkaldt ven til at hjælpe med dit problem, hvorfor spørger du ikke udelukkende vedkommende?

Så kunne vi andre være fri for at se indlæg som dette:

https://www.computerworld.dk/eksperten/spm/1028603

Har loge købt/downloadet en af Christian Fuhlendorfs forestillinger. Klikker på den med Stifinder - og så viser den den kraftedemign 90 grader roteret!!!!
Det kan sgu da ikke være fordi jeg sidder på Sicilien?????
Nogen gange tror jeg sgu jeg lever i en overnaturlig verden:
Hvad fanden er der galt?

Synes du selv det her et sprogbrug  der er i orden?
Avatar billede ZeBa Ekspert
11. maj 2019 - 01:47 #16
Du må leve et fattigt liv.
Avatar billede nopsen Ekspert
11. maj 2019 - 02:24 #17
ZeBa er hermed anmeldt.
det er helt uacceptabel opførsel.
Avatar billede htx98i17 Professor
11. maj 2019 - 07:18 #18
nopsen, du skal selv lære at formulere dig anderledes. Dit budskab kunne være skrevet på få ord og uden en fjendtlig tone.
Avatar billede nopsen Ekspert
11. maj 2019 - 07:24 #19
#18
det er forsøgt mange gange før, på et tidspunkt får man nok.
Avatar billede 220661 Ekspert
11. maj 2019 - 07:49 #20
#16 Leve et fattigt lliv???

Nej du det gør jeg skam ikke. Jeg kunne dog måske tro du havde det problem. For med din opførsel skulle man tro det.
Jeg forsøger og hjælpe personer der har et problem. Du VAR en af dem.
Det er du så ikke mere.
Ved ikke om du stadig er på ferie på Sicilien?
Du trænger til en ferie mere. Og det er her fra Eksperten.
For hvis man ignorerer flere hjælperes indlæg og så senre i en ny tråd skriver:
"Det kunne jo tænkes, at jeg har haft andet om ørerne, og at en ven muligvis er ved at finde en løsning på problemet."
Det er så tarveligt som noget kan være.
Så helt slut herfra. Du er anmeldt for dit sprogbrug i den forrige tråd.
Avatar billede stjans Guru
11. maj 2019 - 08:40 #21
Hvis den skal laves i WordPress, så kunne et sted at starte være her:

https://www.facebook.com/groups/WordPressLab/
Avatar billede ZeBa Ekspert
11. maj 2019 - 12:43 #22
#17: Spændende. Så er din dag jo reddet :)
Avatar billede ZeBa Ekspert
11. maj 2019 - 12:44 #23
#21: Mange tak. Hvorfor har jeg ikke tænkt på det.
Avatar billede 220661 Ekspert
11. maj 2019 - 13:20 #24
#22 Nej det er den ikke endnu :-)
Avatar billede nopsen Ekspert
11. maj 2019 - 20:08 #25
#18
htx98i17 - jeg havde egentlig besluttet at stoppe i denne tråd, nu hvor han er anmeldt, men bliver nødt til at kommentere på din kritik af mig.
for det første har jeg ikke brug for at lære at formulere mig, da jeg altid opfører mig ordentligt herinde.
ZeBa er et ekstremt tilfælde, og efter års tilsvininger af mig og rigtigt mange andre herinde, kræver det en lidt anden tilgang da høflighed preller af, det skal altså ses i en større kontekst. desuden synes jeg i sagens sammenhæng ikke at mit sprogbrug er så groft som din kritik giver udtryk for.
for det andet, inden man vælger at komme med kritik over for andre, bør man se indad og sørge for at ens egen sti er ren.
et kig på din historik herinde, viser jo at du har en hel del spørgsmål hvor du ikke har reageret på hjælpen eller lukket og afsluttet, både nyere og meget gamle spørgsmål, og det er dette det meste af vores kritik af ZeBa som regel starter med.
så det burde du lige få styr på.

ikke mere fra mig mig i denne tråd :-)
Avatar billede ZeBa Ekspert
11. maj 2019 - 20:16 #26
Det her er hvad nopsen mener med at opføre sig ordentlig:

uden for pædagogisk rækkevidde..

det er da godt du har meget OM ørene, for du har tydeligvis ikke meget MELLEM dem!
Avatar billede 220661 Ekspert
11. maj 2019 - 21:39 #27
#26 Hold da op. Du kan bare ikke lade være vel. Det stopper forhåbentligt snart.
Avatar billede ZeBa Ekspert
11. maj 2019 - 21:43 #28
Og hvad er det, jeg ikke kan lade være med?
Jeg har sjælden oplevet mage til hyklere.
Avatar billede ZeBa Ekspert
11. maj 2019 - 21:44 #29
Men du mener altså, at nopsen kan tillade sig at skrive hvad som helst
Avatar billede 220661 Ekspert
11. maj 2019 - 21:49 #30
#28 At skrive grimt jo.
Kan du ikke indse det??
Avatar billede 220661 Ekspert
11. maj 2019 - 21:55 #31
#29 Nej der er ingen der skal skrive nedladende i trådene.
Skal jeg vurdere ud fra disse to udsagn:

uden for pædagogisk rækkevidde..

det er da godt du har meget OM ørene, for du har tydeligvis ikke meget MELLEM dem!

Så ved jeg dog hvilket jeg synes er det mest nedladende.
Det er absolut det nederste :-(
Avatar billede ZeBa Ekspert
11. maj 2019 - 22:05 #32
Jeg kan indse, at nopsen skriver mindst ligeså nedladende som jeg gør. Færdig.
Avatar billede ZeBa Ekspert
11. maj 2019 - 22:06 #33
Men bortset fra det, så minder det her om en søndagsskole
Avatar billede 220661 Ekspert
11. maj 2019 - 22:11 #34
#33 Ja hvor dem der hjælper dig er lærerne og du er eleven der ikke gider høre efter ;-)
Avatar billede 220661 Ekspert
11. maj 2019 - 22:14 #35
#34 Ironi kunne forekomme :-)
Avatar billede ZeBa Ekspert
12. maj 2019 - 00:31 #36
Jeg har oplevet meget gennem årene, men det er meget længe siden jeg har oplevet en børnehave som den her, og hermed slutter jeg.
Avatar billede a3-seo.dk Ekspert
25. maj 2019 - 08:35 #37
Brug WordPress JOB til at efterlyse leverandører/producenter
https://www.facebook.com/groups/wordpressJOB/?fref=ts
Avatar billede ZeBa Ekspert
26. juni 2019 - 00:07 #38
#21 stjans Tak for det
Og #37 a3-seo.dk Tak for det