Avatar billede Kira Gulløve Mester
11. maj 2019 - 08:57 Der er 7 kommentarer

Youtube downloader

Hejsa.
Jeg har tidligere brugt youtube downloader, til at konvertere små klip om. Den seneste tid, hvor jeg har prøvet programmet står der "fejl" når den skal downloade fra youtube - virker programmet ikke mere?

Nogle kloge hoveder?
Avatar billede CRKrogh Ekspert
11. maj 2019 - 10:02 #1
Vær lige OBS på at du bevæger dig i en gråzone her: Som udgangspunkt MÅ du ikke downloade fra YouTube, da de betinger sig at du gider se deres reklamer, hvis du vil benytte deres platform gratis - andet er simpelt snylteri.

Med det sagt, så er det ikke sværere end som så:
http://lmgtfy.com/?q=YouTube+downloader
Avatar billede Kira Gulløve Mester
11. maj 2019 - 13:26 #2
Problemet er jeg ikke kan finde et program mere der kan downloade dem - har fulgt ovenstående opskrift.
Avatar billede CRKrogh Ekspert
11. maj 2019 - 20:48 #3
Hvad er det helt specifikt, du vil downloade og hvorfor er det vigtigt, at det er tilgængeligt offline?
Avatar billede kurtba Ekspert
11. maj 2019 - 23:27 #4
Det virker som om, at youtube har lavet et eller andet for at forhindre/gøre download sværere, idet flere af de programmer, som tidligere kunne, ikke kan længere.
Men det ser ud til, at hvis man gør det online via denne hjemmeside, så kan man stadig gøre det.
https://www.youtubnow.com/
Avatar billede Kira Gulløve Mester
12. maj 2019 - 09:34 #5
Tak for jeres svar.
https://www.youtubnow.com/ virker fint men der kan jeg ikke downloade filen ned på min computer vel?
Avatar billede kurtba Ekspert
12. maj 2019 - 21:40 #6
Jo, det er jo lige præcis det den gør.
Når du trykker på download, får du valget mellem at åbne og at gemme.
Du skal vælge at gemme. Så downloades filen og det var det. Hvis ikke du har ændret på noget, så vil filen ligge i mappen, som hedder overførsler.
Nu tillader jeg mig at gå ud fra, at vi taler om windows.
Avatar billede Nota Bene Praktikant
31. august 2019 - 13:20 #7
Der er et godt websted https://conv.cc/ , hvor du nemt kan downloade videoer fra YouTube eller Facebook, og konvertere det til ethvert format, såsom musik mp3. På dette websted kan du ikke kun downloade og konvertere video, men også redigere den, for eksempel klippe en del af en video eller lyd ud og derefter gemme den.