Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
13. maj 2019 - 14:39 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Pressemøde : Kristendemokraterne. - Hvor, hvad tid ?

Jeg ville gerne have haft set det Pressemøde,
der, åbenbart var i dag -
På TV2 News ?
Eller DR 1 ?
Eller DR 2 ?
(Ja, hvor ?
Og hvad tid ?
-
Jeg er lige kommet hjem.
Har hørt, der var et pressemøde i formiddags, vel ?
-
Angåede næstformanden, Isabella Arendt, der nu er konstitueret Forkvinde for Kristendemokraterne.
I stedet for Stig Gernov (Hedder han vist)
*
Ikke et parti, jeg normalt stemmer på.
(Men der er jo også lige meget, hvem jeg, normalt stemmer på)
*
Men er det muligt at se / høre det ?
*
Venlig Hilsen Jørn
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
13. maj 2019 - 17:03 #2
Tak, Mikael
Avatar billede Mikael Ekspert
13. maj 2019 - 18:06 #3
#2  Så lidt da..

Meeeen er du ikke lidt "mageligt indrettet".. ???

Lær nu at "google" selv ;)

Løsningen kom såmænd ved at google din egen overskrift:
"Pressemøde: Kristendemokraterne"

https://www.google.com/search?q=Pressem%C3%B8de+%3A+Kristendemokraterne&oq=Pressem%C3%B8de+%3A+Kristendemokraterne&aqs=chrome..69i57&sourceid=chrome&ie=UTF-8
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
17. maj 2019 - 16:53 #4
Jeg troede, til dels, at du / I også synes det var morsomt at finde svar på spørgsmål. (Selv om bogle spørgsmål, kunne man Google selv) . Hvis alle Googlede selv. Hver gang
;-)
Blev hjælpe Forum her vel overflødig ?
;-)
Men tak ....
Avatar billede MADOlsen Forsker
20. maj 2019 - 12:52 #5
Du spørger altid pænt, og vender altid tilbage med respons på, om du har fundet det, du ledte efter, og en tak til alle der har hjulpet, hvilket desværre langt fra er en selvfølge.

Det skal du have KÆMPE ros for, og derfor bliver man heller aldrig nogensinde træt af at hjælpe dig, Jørn! :-)

Men for din egen skyld, vil jeg da give Mikael. Svaret på dine spørgsmål kan som regel de samme sider, som ret nemt findes vha. f.eks. Google :-)
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
20. maj 2019 - 14:32 #6
TAK, MADOlsen ....