Avatar billede dweezel Novice
15. maj 2019 - 05:25 Der er 7 kommentarer

Mistet CD

Jeg har desværre mistet min Windows 10 installations CD
Hvor køber man et nyt Windows 10 home 64 bit billigst?
Fysisk eller download?
Avatar billede poko1 Ekspert
15. maj 2019 - 05:43 #1
Vælg Download værktøjet nu Du får mulighed for enten USB DVE Eller ISO Download https://www.microsoft.com/da-dk/software-download/windows10
Avatar billede INK Ekspert
15. maj 2019 - 07:29 #2
Hvis du har en gyldig licens til maskinen er download gratis. Brug #1 løsning.
Avatar billede mort1 Ekspert
15. maj 2019 - 10:30 #3
Hvis du ikke i forvejen har en gyldig licens, så er e-bay  suverænt billigst - men som andre skriver, så koster det gratis, hvis du i forvejen har en licens. Også Windows 7 kan gratis veksles til Windows 10
Avatar billede poko1 Ekspert
15. maj 2019 - 10:41 #4
Hvis du har haft Windows på din Pc. på det samme Bundkort skal du blot springe over hvor man ellers skal skrive licens nummeret!
https://ibb.co/PTgPqhV
Avatar billede dweezel Novice
15. maj 2019 - 18:59 #5
Ok men Licensnøgle /kode sidder jo på etuiet som jeg ikke kan finde , hvordan får jeg så aktiveret efter download ?
Avatar billede mort1 Ekspert
15. maj 2019 - 19:10 #6
Se hvad LPoco 1 skriver #4
Avatar billede dweezel Novice
15. maj 2019 - 19:26 #7
Ok tak. Jeg prøver. 😁