Avatar billede lars Novice
16. maj 2019 - 15:26 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

content wider than screen - debugging?

Hej Eksperter

Min google search console melder denne fejl ved mobil-versionen:
"content wider than screen"

Jeg har siddet med css til mit website uden at blive klogere. Er der nogen der har erfaring med debugging af denne fejl?

Det drejer sig om:
https://plakatplaza.dk

På forhånd tak !
Avatar billede Slater Ekspert
16. maj 2019 - 15:31 #1
Er det en bestemt underside eller forsiden den klager over?

Hvis jeg kører en Lighthouse-test på forsiden, siger den "Content is sized correctly for the viewport", så den er uenig med den fejl du får. Og der er da heller ingen vandrette scrollbars eller lignende. Så med mindre det er en bestemt underside, må det næsten antages at være en false positive i search console.
Avatar billede lars Novice
16. maj 2019 - 15:48 #2
Tak for hurtigt svar. Det er denne side:

https://plakatplaza.dk/plakat/bestseller/page_4
Avatar billede lars Novice
16. maj 2019 - 15:50 #3
Avatar billede Slater Ekspert
16. maj 2019 - 15:59 #4
Jeg kan stadig ikke se noget der og Lighthouse melder stadig "Content is sized correctly for the viewport".

Jeg ved ikke om du har haft ændret indholdet for nyligt, men som det er nu ville jeg nok bare ignorere den fejl. Det bør ikke have nogen indflydelse på noget.
Avatar billede lars Novice
16. maj 2019 - 16:01 #5
Mange tak for input !!!

Jeg kørte lige din lighthouse test med samme resultat.

jeg lader den ligge.

Ha' en god dag.