Avatar billede cslotta Novice
21. maj 2019 - 00:09 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Windows vil ikke starte

Hej jeg har en ældre Toshiba statelite med Windows 7, som forsøger at udføre reparation af Windows ved opstart, men som ikke lykkes..

Jeg har prøvet systemgendannelse, fejlsikret tilstand osv. men det vil den heller ikke, ender altid hvor den prøver at reparere, uden at det lykkes..

Når jeg åbner oplysninger om diagnose og reparation nævner den fejlkode 0x0

Jeg har mange filer jeg ikke vil miste, hvorfor jeg ikke har prøvet at køre toshibas recovery wizard,

Er der nogen der har en ide til, hvad der er galt, og hvordan jeg kan redde filerne uden det koster en formue?
21. maj 2019 - 01:04 #1
Avatar billede FinnRasmussen Ekspert
21. maj 2019 - 07:18 #2
Gratis og skruetrækkerfri redning af filer:
Boot pc'en med en Linux live usb-stick og kopier de vigtige filer til et andet medie.
Avatar billede poko1 Ekspert
21. maj 2019 - 10:37 #3
Hvis du får gemt dine filer Kunne du jo prøve at køre en,
Opgradering til Windows 10
Hent Windows10 ned på et USB Stik  Vælg Download værktøjet nu.
https://www.microsoft.com/da-dk/software-download/windows10
Jeg har fundet ud af at fremgangsmåden ligner Opgraderingen fra tidligere Windows versioner 7 / 8.1! Virker!
Jeg laver en ny Mappe på C: Drevet og kalder den ESD Hvortil jeg over fører sidste udgave af Windows 10  Setup.
Hvorfra jeg starter installationen! Vælger at beholde systemet med mine filer og Programmer. Jeg venter med at søge efter opdateringer dette kan gøres efter Windows opdateringen.!
https://ibb.co/k9UYQo
Avatar billede poko1 Ekspert
22. maj 2019 - 06:45 #4
Mon man hører mere herfra eller skal man bare skippe overvågningen?
Der er efterhånden så mange ubesvarede tråde på Eksperten
Avatar billede cslotta Novice
22. maj 2019 - 07:55 #5
Hej,

Tak for svar alle sammen,

Jeg er endt med at bestille et harddisk kabinet, når jeg modtager denne og får set om det virker, skal jeg nok give lyd fra mig😊
Avatar billede cslotta Novice
24. maj 2019 - 08:23 #6
Det lykkedes at redde filerne med harddiskkabinettet - super nemt😊 tak for hjælpen
24. maj 2019 - 10:20 #7
det var så lidt god weekend