Avatar billede erlandsen Seniormester
21. maj 2019 - 23:08 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Indkommende vpn forbindelse win

Jeg har brug for hjælp til at få adgang udefra til en mappe jeg deler.

I dag fungerer det ved, at jeg har delt mappen og tilknyttet et netværksdrev (F:\Sagsstyring), som fungerer fint inden for samme LAN (TDC ADSL). Host computeren er altid tændt.

Nu vil jeg gerne have adgang til mappen fra en anden lokation via en VPN.
(Det er ikke en option af placere databasen i skyen).

Vi har TeamViewer, så det evt. kan gøres remote.
Avatar billede expnet Seniormester
08. juni 2019 - 20:53 #1
du kan smide en pb til mig
Avatar billede erlandsen Seniormester
11. juni 2019 - 23:24 #2
Tak for din besked - men jeg har i mellemtiden fået det løst