Avatar billede Jørgen Kirkegaard Professor
23. maj 2019 - 07:26 Der er 1 løsning

ping går galt 3 forskellige steder!

Jeg kan pinge ftp.staticdata.com, www.dr.com m.fl. men ikke:
ftp.exchange-data.com
ftp.kunde.vps.no
ftp.ft.md.oslobors.no
Jeg har prøvet på 3 forskellige netværk. Jeg har rapporteret det til hver enkelts support, men forventer ikke fejl hos dem.
Hvad kan være galt?
Avatar billede ole_madsen Ekspert
23. maj 2019 - 08:11 #1
Det er helt normalt at man lukker af for "ping" på FTP-sites (og for den sags skyld også almindelige "www" sider). Så alene af den grund er det slet ikke usædvanligt... - jeg kan heller ikke pinge dem.

Så der er ikke noget galt dér...