Avatar billede Asta Thomsen Praktikant
23. maj 2019 - 22:00 Der er 5 kommentarer

Iphone er slået fra

Jeg har smadret min mobil så meget at touch ikke virker på næsten hele mobilen. Nu har den selv slået fra som "tyverisikring, som den automatisk gør. Jeg har prøvet at få trukket mine billeder over på min Mac, men dog uden held.
Skærmen kan selvfølgelig skiftes, men jeg risikerer at miste alt mit data ved dette.
Jeg håber virkelig at nogen kan hjælpe, for der er billeder fra 2 år og har ingen backup på disse billeder :(
Vh Asta
Avatar billede posten Ekspert
23. maj 2019 - 22:23 #1
det der er dit problem er at du skal godkende på din mobil at du vil overføre dine foto
mon ikke der er en "prof" der kan hente dem ud for dig ved jo intet om hvor du er fra : https://www.care1.dk/kontakt/  håber én af de 6 muligheder er tæt på dig
Avatar billede INK Ekspert
23. maj 2019 - 22:54 #2
Prøv at gå ind på icloud.com med dit AppleID. Her kan du se hvad der er gemt i skyen. Hvis du har slået sikkerhedskopiering og fotobibliotek til, så findes dine fotos og andet fra din iPhone her.
Du kan også skifte skærmen uden at miste indhold fra din iPhone.
Hvis noget af din skærm virker, så kan du som #1 skriver trykke godkendt ved tilslutning til din Mac. Prøv at få en ven til at tilslutte sin egen iPhone til en Mac og se præcist hvor på skærmen man skal trykke.
Fremover husker du måske backup ? 😜😀
Avatar billede Asta Thomsen Praktikant
23. maj 2019 - 23:42 #3
Mange tak for svar.
Jeg har været inde i Humac, hvor de sagde at når den selv slår fra som tyverisikring skal den nulstilles for at man kan komme ind på den, men somsagt er risikoen for at jeg mister alt ved dette meget høj. Du skrev at man godt kunne skifte skærm uden at miste indholdet; Hvordan det?
- Og ja, fremover skal jeg helt sikket huske backup!!
Avatar billede Asta Thomsen Praktikant
23. maj 2019 - 23:45 #4
Jeg kan da prøve Care1 i Aarhus - Tak!
Er de specielt gode til dette problem?
Avatar billede INK Ekspert
24. maj 2019 - 00:14 #5
Har du checket icloud.com ?