Avatar billede Jolles Professor
28. maj 2019 - 21:59 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

zip fil kan ikke åbnes

win10 office 7, ASUS UX32L.
jeg flytter dokumenter frem og tilbage på en usb-nøgle, men pludselig kan jeg ikke åbne zippen. Der sidder en hængelås på mappen. Jeg er administrator på begge maskiner, så det forstår jeg slet ikke. Gør du?
Avatar billede Slettet bruger
28. maj 2019 - 22:52 #1
Hvis du prøver at åbne den Zip fil, kræves der så password?
Avatar billede Jolles Professor
03. juni 2019 - 08:57 #2
Kræver ikke pw. Jeg kan i dag se, at på min arbejdspc (jeg har lidt friviligt arbejde), bliver genveje, der flyttes til skrivebordet, låst, og det samme sker, hvis jeg vil flytte til usb eller zippe.
Avatar billede Jolles Professor
03. juni 2019 - 16:00 #3
Fandt ud af det: Det handler om kryptering. Egenskaber - avanceret - fjern flueben fra krypteret.