Avatar billede Slettet bruger
29. maj 2019 - 13:52 Der er 2 kommentarer

WifiBoost

Hej
Er der nogen som har praktisk erfaring med dette tilsyneladende mirakuløse produkt? Jeg ved godt, at det ikke er en formue at sætte over styr, hvis det på mystisk vis viser sig at have en utilfredsstillende effekt, men jeg er heller ikke tilhænger af unødige indkøb af blisterpakninger, som af uransalige grunde åbenlyst ikke er beregnet til at åbne, indeholdende værdiløst skrammel :-)
Avatar billede claes57 Ekspert
29. maj 2019 - 14:11 #1
kender den type, hvor en er tæt på router, og leverer signal til stikkontakt, og en modtager andet sted i huset så tapper signal fra el-nettet, og sender wifi videre. De har været kendt i mange år, og virker. Også store, anderkendte firmaer producerer dem, og de laver ikke 'panik-sider' med 50% rabat, skynd dig, sidste chance, snart udsolgt, spam sider.
Avatar billede Slettet bruger
30. maj 2019 - 14:18 #2
OK -kan godt se hvad du mener med rabat-svindel: Slutdatoen sættes en dag frem hver dag, og så har de vist også lidt problemer med ugedagen (mandag den torsdag):

"Hvis du bestiller nu, får du 50% ekstra rabat på din WifiBoost.
Tilbuddet slutter mandag den torsdag 30 mai 2019"

De skulle nok bare lave tilbuddet om til "...slutter i morgen".