Avatar billede Skjoldhelt Praktikant
29. maj 2019 - 19:45 Der er 6 kommentarer

Hvordan kan man se hvad det plugin hedder on screen?

Jeg skal i gang med at bygge en hjemmeside som skal have nogle store og omfattende artikler. Tidligere har jeg set, at der på nogle sider med meget tekst er nogle klik-ud indholdsfortegnelser. Jeg fandt et eksempel på en hjemmeside med rigtig meget tekst og den feature som jeg søger i toppen af https://finansieret.dk. Der plejer altid at være megameget ttekst på denne slags side.

Jeg har lært at man kan kigge nærmere på en hjemmesides ting og kode ved at højreklikke og se nærmere hvor man så kan se koden. Men det jo lidt volapyk for en som mig! Der kommer bare en masse kode som jeg ik kan se hovede eller hale i. Når jeg prøver at nærlæse så står der ikke hvad pluginnet hedder eller også læser jeg det forkert.

Det skal lige siges at jeg næsten ikke har erfaring med hjemmesider på nærværende tidspunkt. Jeg prøver at finde ud af hvad den indholdsplugin hedder. Ved I hvad den hedder?
Avatar billede claes57 Ekspert
29. maj 2019 - 20:20 #1
og hvad hedder din side? du er vel ikke ude på at få klik på en - for mig - ukendt side, for at hjælpe med noget gætteri.
Mere info, tak
Avatar billede claes57 Ekspert
29. maj 2019 - 20:21 #2
prøv evt selv via https://builtwith.com/
Avatar billede Skjoldhelt Praktikant
29. maj 2019 - 20:36 #3
Hej Claes57, tak for din tilbagemelding. Jeg må prøve at kaste et blik på builtwith.com.

Som jeg skrev skal jeg først til at bygge min side nu og skal til at købe et domæne også. Så der er ikke så meget at vise på nuværende tidspunkt :( - prøver at samle det store overblik før jeg går i gang. Vil helt sikkert kigge nærmere på det site som du sendte.
Avatar billede claes57 Ekspert
29. maj 2019 - 20:52 #4
Helt ok, jeg klikker bare ikke ind på links, hvis jeg ikke ved hvad og hvorfor, og finansieret kan jeg ikke gætte på, hvad laver og hvad de vil. Så No-go.
Avatar billede Skjoldhelt Praktikant
29. maj 2019 - 21:21 #5
Ah, ok på den måde! Ja, fair nok så. Det er en side om lån. i anden sammenhæng har jeg set at sider om dette emne altid har en masse tekst som er strukturet. Så da jeg skulle finde et eksempel på den plugin jeg leder efter, så var det nærliggende.

Har nu checket via det link du sendte. Der kom en oversigt over en hel masse widgets og der var en der hed table of content plus. har kigget på wordpress hjemmeside og tror det er den jeg søgte! Mange tak for det - og for at du gider bruge din aften på at svare begyndere som mig!  Så kan jeg bruge buildwith.com fremover i mit projekt : )
Avatar billede claes57 Ekspert
30. maj 2019 - 08:37 #6
jeg kender ikke til wp og plugins - er til generel it-hjælp. Desværre... Men der er dygtige wp og php folk herinde, så bare opret spørgsmål - nogen vil svare dig.