Avatar billede Johan123 Juniormester
01. juni 2019 - 16:45 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Søgefunktion

Det ser ud til at min søgefunktion på min pc ikke virker. Det er sort og blankt.

Nogen som der ved hvordan man fikser det her problem?

Vh
Avatar billede Slater Ekspert
01. juni 2019 - 17:45 #1
Du er nok nødt til at fortælle hvad du snakker om.
Avatar billede Johan123 Juniormester
01. juni 2019 - 17:58 #2
Når jeg bruger windows' søgefunktion, den til højre fra windows ikonet, så er det sort og blankt, og jeg kan ikke få lov til at søge.
Avatar billede poko1 Ekspert
01. juni 2019 - 19:02 #3
Hej

prøv at højreklikke på proceslinjen og slå muligheden fra og til hvis du vælger kun at have Søgeluppen sat tl åbner der så ikke en rude hvor du kan søge?
https://ibb.co/dc4bmFs
Avatar billede 450025 Ekspert
02. juni 2019 - 14:44 #4
Og så Takker man poko1 for hjelpen det var løsningen, fikk du det til nei? Ikke jeg heller.
Trykk (Vis søkeikornet) hva får du da? Du får det du søkte på men ta det i bruk da, funker ikke du får en svær brun tavle, (den likte jeg ikke i hele tatt) søk på det du vil nå  jeg får ingen ting på søket det virker ikke du får bare en hvit tavle du Sorry.

Prøver igjen da ikke gi opp. (Vis søkeboksen)    fint da er den som i gamle dage på oppgavelinjen og hva får du da?
En stykk brun tavle hva skal du bruke den til ikke vet jeg?    Og så søker du, da får du en hvit tavle igjen skriv etc kontrollpanel eller hva som helst det virker jo ikke.

Og for din del forstår jeg du ikke Takker.    Men du forstår Microsoft roter nok lidt med oppdatering og det vi skal forandre selv om det var ok som det var?    Dette er helt normalt det.
Mulig du gjør en feil men du er ikke alene for det virker ikke her hos meg heller trenger vi SØK?
Avatar billede 450025 Ekspert
02. juni 2019 - 15:56 #5
Trenger vi Søk nei egentlig ikke jeg klare meg godt uten dette med Søk fordi jeg har orden på computeren jeg vet hvor jeg skal hente ting jeg trenger.

Men når jeg er ute i marken oppdager jeg at Søk er utrolig flott og ha for mange, orden vet dem knapt hva er?  Laster ned og hvor havner det ingen problem vi har Søk?
Og svaret er det jeg går på Søk jeg, jeg bruker bare det så jeg finner det meste.

Og disse skal få det artig nå, ikke tar dem vedlikehold- ikke har dem orden- og oppdateringer ja det kommer når det kommer hva er det forresten?  Men WIN 10 har dem for det var Gratis.
Avatar billede 450025 Ekspert
04. juni 2019 - 13:01 #6
#3. Hei poko1 din løsning funker jo nå er det lite jeg bruker Søk for jeg vet hvor ting er.

Fliser har jeg fjerna også noe skitt som er helt unødvendig kanskje pynt?.

Vi har fått den stygge brune Tavle Hvorfor, det var langt bedre før klare ikke og se gevinsten med det nye opplegg..
Har utvikler hatt en dårlig dag det virker så. Mulig utvikler kjeder seg lidt, forandring fryder ikke her er mitt nå mitt svar på Søk.