Avatar billede dweezel Novice
02. juni 2019 - 16:20 Der er 1 kommentar

Find min harddisk

Jeg har installeret en ekstra ssd på bundkortet, men kom til at slette den i Windows. Den er ikke længere på listen over lagerenheder, men ligger i enhedshåndtering uden specifikationer. Hvordan får jeg Windows til vise den igen. Jeg har prøvet at smide den i en anden bus og genstarte uden held.
Og den står også opført i bios.?
Avatar billede poko1 Ekspert
02. juni 2019 - 16:29 #1
Er det Windows 10 Så vælg Windowstasten + x Diskhåndtering Vlg den skal være online hvis den ikke er og giv den et bogstav
https://ibb.co/n1WTTZP