Avatar billede Arne-Beck Christensen Seniormester
03. juni 2019 - 09:48 Der er 2 kommentarer

Packupplan på Seagate Portable usb-drev

Kan nogen beskrive for mig hvordan man etablerer en backupplan fra toolklit menuikonet ved opstart af windows og hvordan man specificerer og vælger undermapper.

Som det er nu ser det ud til at jeg ved en fejl har 2 backupplaner med næsten identiske navne, men med vidt forskelligt indhold.

F.eks. er der 2 mapper een der hedder
j:\Toolkit\Backup\DESKTOP-UDEQNE7\c\ og een der hedder j:\Toolkit\Backup\DESKTOP-UDEQNE7\c_Archive\
med foskelligt indhold og jeg aner simpelthen ikke hvorfor de er der begge to

Jeg har godt nok også skrevet til seagate support, men det varer jo nok lidt inden der er svar derfra.
Avatar billede Arne-Beck Christensen Seniormester
03. juni 2019 - 09:56 #1
Jeg har også 2 mapper som jeg mistænker for at være 2 forskellige backupplaner, men jeg aner ikke hvordan det kan være de er oprettet

Den ene
j:\Toolkit\Backup\DESKTOP-UDEQNE7\

Den anden
j:\Toolkit\Backup\DESKTOP-UDEQNE7_1\

Hvorfor der er disse to aner jeg faktisk ikke

Begge har [c] og [c_Archive] som undermapper og som sagt med vidt forskelligt indhold
Avatar billede Arne-Beck Christensen Seniormester
03. juni 2019 - 10:01 #2
Jeg har ved en fejl skrevet
Packupplan på Seagate Portable usb-drev ved trådens start og det skal selvfølgelig være
[B]ackupplan på Seagate Portable usb-drev i stedet