Avatar billede dammark98 Novice
03. juni 2019 - 13:13 Der er 5 kommentarer

HTML-kode med billede, link og tekst

Hej

Jeg har en hjemmeside hvor jeg gerne vil indsætte et link til min cookie- og privatlivspolitik-side, og tænkte jeg ville gøre det i en HTML-kode istedet for at den er i min menu ( https://www.kalkmalingen.dk/ )

Det virker som en simple opgave, men jeg er simpelthen helt grøn indenfor kodning. Håber der er nogle der vil hjælpe :-)
Avatar billede Slater Ekspert
03. juni 2019 - 13:31 #1
Altså et link ser jo bare sådan ud:

<a href="/cookie-og-privatlivspolitik">Cookie- og privatlivspolitik</a>

Det kan du skrive hvor som helst der accepterer HTML i dit Wordpress. Men du snakker om billeder også? Hvilket? Hvor?
Avatar billede dammark98 Novice
03. juni 2019 - 13:45 #2
Ah okay. Det er Cookie-logoet jeg gerne vil have med ind også :-)
Avatar billede Slater Ekspert
03. juni 2019 - 13:55 #3
Altså den blå trekant med udråbstegnet? Normalt ville du skulle have fat i noget CSS også, men her kan du genbruge CSS'en der er brugt i titlen ved bare at gøre sådan:

<div class="cookie">
    <a href="/cookie-og-privatlivspolitik">Cookie- og privatlivspolitik</a>
</div>

Så laver den automatisk ikonet i venstre side.
Avatar billede Slater Ekspert
03. juni 2019 - 13:56 #4
Eller det er måske et "i" og ikke et udråbstegn. Det er så småt at det er svært at se.
Avatar billede dammark98 Novice
03. juni 2019 - 14:19 #5
Okay, tak for hjælpen. Det prøver jeg at rode lidt med! :-)