Avatar billede torben lind Forsker
07. juni 2019 - 18:35 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

problem med streaming Yousee

Hej allesammen.
Jeg ville høre om nogle have en løsning på mit problem.Når jeg streamer Yousee tv,har det de sidste 3-4 uger stoppet streaming og står og loader i 10-15 sek. for derefter at afspille igen,det sker flere gange i løbet af en time.Jeg har prøvet at streame i alle de browsere Yousee anbefaler og også slettet Yousee og hente det igen,men det hjælper ikke.
Der er ikke problemer når jeg streamer Netflix eller DR tv.Så jeg tror ikke at problemet ligger i mit internet,jeg har 300/100 forbindelse der virker godt.
Håber der er nogle der har en ide til hvad jeg kan prøve.
Torben
Avatar billede Blød trafikant Ekspert
07. juni 2019 - 21:52 #1
Hej.
YouSee er meget ustabil i øjeblikket, synes jeg også selv.
Hvis du bruger internet over wifi, så prøv at skifte wifi-kanal på routeren.
Det virker af uforklarlige årsager hos mig.
Avatar billede torben lind Forsker
07. juni 2019 - 22:44 #2
Hej Blød trafikant.
Jeg bruger ikke wifi,det er direkte fra router,jeg skulle måske prøve imorgen at køre det over wifi,det kan jo kun blive bedre.
Torben
Avatar billede claes57 Ekspert
08. juni 2019 - 08:17 #3
Hvis du vælger wifi, og har en win10 pc, så hent appen WiFi Analyzer.
Efter den har logget på dit wifi, så klik i top på Analyze, og i bund/højre kan du skifte mellem 5 og 2,4 GHz - så kan du se brugen af wifi-kanaler i dit nærområde, og kan måske finde en ledig (eller mindre brugt) kanal.
Avatar billede torben lind Forsker
10. juni 2019 - 09:38 #4
Hej blød trafikant og claes57.
Jeg har markeret jer begge som tak for hjælpen.
Jeg skiftede til wifi,det hjalp lidt(jeg ved ikke hvorfor).Derefter WiFi Analyzer og skiftede kanal.
Det har kørt bedre efter skiftet,dog er der stadigvæk problem men ikke så stort,så måske ligger det hos yousee.
Tak for hjælpen