Avatar billede 2pretty4u Mester
10. juni 2019 - 08:24 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Lightning hun til USB-C

Hej alle sammen

Jeg har købt en ny iPad Pro og idet den har USB-C som opladerstik, kan jeg ikke bruge mine Lightning opladerstandere.

Jeg har søgt på nettet om en adaptor / ledning, som går fra Lightning hun til USB-C, men kan ingen finde.

Nogle, der har været ude for det samme / eller blot har en løsning?

Rigtig god pinse og på forhånd tak,

Mvh

Stefan
Avatar billede claes57 Ekspert
10. juni 2019 - 10:44 #1
Avatar billede 2pretty4u Mester
10. juni 2019 - 15:21 #2
Hej Claes

Ja, det er sådan en. Jeg synes bare alle har ret så dårlige anmeldelser om at de ikke virker :S Sælger Apple eller andre steder i Danmark sådanne nogle?
Avatar billede claes57 Ekspert
10. juni 2019 - 15:57 #3
amazon uk er ok - problemet er, at folk ser forkert når de bestiller - dimsen er KUN til power, ikke data. Så en ren opladnings-dims, og intet andet.
Jeg har også fundet en hun/hun lightning adapter, og sammen med et apple lightning/usb-c kabel, så vil der være hul igennem der.
https://www.amazon.com/TechMatte-Lightning-Charging-Adapter-Connector-x/dp/B01JGBVRE6
Igen kun strøm, ikke data - det er opladning.
Avatar billede 2pretty4u Mester
10. juni 2019 - 18:58 #4
Ahh ok, jeg forstår. Jeg har lige bestilt et sæt, så må vi se om det virker. Tak for hjælpen Claes og god pinse :)