Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
10. juni 2019 - 09:59 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Kan du høre DR - P5 i dag (10. 6. 2019) ?

Som overskriften lyder :
*
Kan du høre DR - P5 i dag ?
(10. 6. 2019) .
*
Hos mig - på min Dab Radio.
Er kanalen væk ...
*
Er det landsdækkende ?
*
Lokalt ?
(Jeg bor på Frederiksberg)
*
God 2. Pinsedag til jer ....
*
Venlig Hilsen Jørn *
Avatar billede ErikHg Ekspert
10. juni 2019 - 10:19 #1
Jeg har lige prøvet på DAB radioen og der er tavst. Men på P5 Net-radioen fungerer alt som det skal.

https://www.dr.dk/radio/p5
Avatar billede INK Ekspert
10. juni 2019 - 10:20 #2
Virker ikke på DAB hos mig i Nivå, men virker på nettet på DR.DK
Har forsøgt ny scanning af kanaler. Det hjalp ikke, så det er nok "hele Danmarks radio det er galt med".
Avatar billede mort1 Ekspert
10. juni 2019 - 10:27 #3
Som jeg husker det, så skal P5 nedlægges, de er måske begyndt at øve sig .........
Avatar billede poko1 Ekspert
10. juni 2019 - 10:52 #4
Nej Mort1 P5 er en af de kanaler der fortsættes.
Avatar billede poko1 Ekspert
10. juni 2019 - 10:56 #5
Radio:
Tre radiokanaler lukker. Det er P6 Beat, P7 Mix og P8 Jazz, der alle blev lanceret i 2011.
De resterende radiokanaler – taleradioen P1, den klassiske musikkanal P2, ungdomskanalen P3, P4 med den regionale dækning og P5 til de ældre lyttere – fortsætter.
På radiosiden vil der være styrket fokus på streaming og podcasts

https://www.dr.dk/nyheder/indland/overblik-disse-dr-programmer-og-kanaler-lukker
Avatar billede mort1 Ekspert
10. juni 2019 - 11:07 #6
Er mest bekymret for sammenlægninger - og nedlæggelse af TV kanaler, "hvordan mon DR fremover kan finde plads til genudsendelserne"
Avatar billede store-morten Ekspert
10. juni 2019 - 11:42 #7
Jeg kan godt modtage P5 på DAB+
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
10. juni 2019 - 13:29 #8
Tak til jer ALLE !
*
Nu fungere den.
Bob Dylan : "I' ll be your Baby Tonight" ...