Avatar billede tma Juniormester
11. juni 2019 - 10:41 Der er 1 kommentar

Viewer til visning af docx, xlsx og pdf

Jeg har en form, hvor jeg danner en oversigt over nogle søgte filer. Jeg vil gerne have et preview af de enkelte filer, når man markerer et element fra listen. Jeg kan ikke finde en viewer der kan vise mig en markeret fil. Jeg har tidligere arbejdet med viewer til fx TIFF, og her er der en fin OCX tilgængelig, så jeg håber på noget tilsvarende.
Avatar billede tma Juniormester
11. juni 2019 - 10:51 #1
Kan desuden nævne, at jeg har set nærmere på denne:
https://docs.microsoft.com/en-us/previous-versions/office/developer/office-2003/aa203255(v%3Doffice.11)
Men kan ikke få vist noget, hverken med Document eller Filename-metoderne