Avatar billede Torben Novice
13. juni 2019 - 13:22 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Periodisk svigt med forbindelse

Hej,
Nogle gange kan jeg ikke tilgå internetadresser - får den sædvanlige "Tjek DNS" o.s.v. Nu bliver det mystisk - hvis jeg fjerner min trådløse WIFI dongle fra USB porten og sætter den i igen virker det hele igen.... Og endnu mere mystik - det er som regel https adresser hvor bøvlet starter men det kan jo være tilfældigt. Det er ikke min router der fejler. Har tre andre trådløse enheder koblet op på den og de fejler ikke når PC'en med den trådløse WIFI dongle driller (Realtek). Npgle ideer om hvad problemet kan være?
Avatar billede claes57 Ekspert
13. juni 2019 - 13:32 #1
ret i strømstyring, så win ikke må sætte wifi og usb i dvale for at spare strøm.
Avatar billede Torben Novice
17. juni 2019 - 08:15 #2
@Claes57: Dit tip virkede :-) . Jeg havde overhovedet ikke tænkt i strømbesparelse på en stationær PC..... Skriver først nu fordi jeg lige ville sikre mig at det virkede - du ved - Nemesis og sådan ;-) . Tak for hjælpen!