Avatar billede Irem0058 Juniormester
13. juni 2019 - 22:24 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Huawei touchplade!!

Uden vilje har trykket på "slå fra touchplade", derfor kan jeg ikke bruge musen. Hvordan kan jeg taende touchpladen uden at bruge musen??
Avatar billede Irem0058 Juniormester
13. juni 2019 - 22:25 #1
*Taender jeg
Avatar billede Irem0058 Juniormester
13. juni 2019 - 22:33 #2
?
Avatar billede Slettet bruger
14. juni 2019 - 02:06 #3
sæt en usb mus til :)
Avatar billede 220661 Ekspert
14. juni 2019 - 07:50 #4
Har du fået det løst?
Avatar billede bpb Seniormester
14. juni 2019 - 21:05 #5
Ifølge Huawei's manualer har en af funktionstasterne et ikon med et lille rektangel, med en diagonal fra øverste venstre hjørne til nederste højre hjørne.  Forklaringen lyder:  Enable or disable touchpad.

Prøv at trykke på den.  Nej, du skal  (formentlig)  ikke holde Fn-tasten nede imens.

Jeg har ikke en Huawei.  Men min Lenovo bærbar, som jo også er kinesisk, har en ganske tilsvarende tast.  Den virker som beskrevet i Huawei manualen.

Flere gange er jeg uforvarende kommet til at trykke på den.  Hver gang har jeg måttet bruge lidt tid på at huske, hvordan man får sin touchpad til at fungere igen.  Og det er hver gang lykkedes.

Der skulle være gode chancer for, at det også virker på din Huawei.  (Beskrivelsen i Huawei's manual findes let ved søgning på  'Huawei touchpad on off'.  Jeg tror forresten, at det overstregede rektangel forestiller en touchpad, som er slået fra.)