Avatar billede casper38 Novice
14. juni 2019 - 10:29 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Fjern ord i søgefelt?

Hej

Når jeg placerer cursoren i et søgefelt - f.eks på computerworlds egen hjemmeside, så kommer der en dropdown liste med fem søgeord, som jeg ikke kan komme af med. Ingen af ordene har nogen relevans. Jeg har forsøgt at fjerne alt fra googles historik, men lige meget hjælper det. Mon der er nogen, som har et bud? Det sker tilsyneladende i alle søgefelter.
Avatar billede Slater Ekspert
14. juni 2019 - 11:19 #1
Det er din egen browsers autocomplete - det er ting du selv har indtastet før, men ikke nødvendigvis i det samme felt; nogle gange stammer det fra et felt med samme navn på en anden side.

Du kan slette browserdata fra den side, eller du kan (i de fleste browsere) trykke pil ned og delete for at slette dem enkeltvis. Eller du kan slå indbygget autocomplete helt fra i browseren.
Avatar billede casper38 Novice
14. juni 2019 - 12:15 #2
Tak for det. Det kniber med at finde "autocomplete" i min danske version af google. Til gengæld kunne "formulardata for autofyld" klare problemet i google.