Avatar billede 2mas2 Juniormester
15. juni 2019 - 10:46 Der er 4 kommentarer

Kaffe anmeldelser

Til at anmelde øl bruger jeg web og app: Ratebeer
Til anmeldelse af vin bruger jeg appen Vivino

Men hvad med kaffe?
Jeg har prøvet en del apps til iPhone men synes ikke de er noget værd.

Hvilken app/Web bruger i til at anmelde og søge efter kaffe?
Avatar billede claes57 Ekspert
17. juni 2019 - 16:43 #1
Kaffe dur ikke til det. Afhængig af ristning, vandkvalitet, bryggetid osv. Man kan ikke sammenligne, da det kan svinge alt efter, hvem der står bag maskinen den enkelte dag. Du kan dog ofte gå efter pris og serviceniveau, og så bagefter finde ud af, om din smag i kaffe passer til den pris, du gav. Andre har en anden mening.
Avatar billede 2mas2 Juniormester
26. juni 2019 - 11:35 #2
Claes57 - Jeg kan godt se meningen i det du skriver.
Tak for det.
Avatar billede 2mas2 Juniormester
24. marts 2020 - 11:14 #3
@MyCofee - det er kun kaplser i sælger. Jeg bruger hele bønner.
Avatar billede Obvious94 Juniormester
18. juni 2021 - 11:56 #4
Jeg synes kaffe er en meget personlig ting, og afhænger alt efter hvad man er til.