Avatar billede Jeanette Juniormester
15. juni 2019 - 22:07 Der er 6 kommentarer

Undertekster i HBO

Jeg cromcaster HBO til Samsung tv.
Mit tv i stuen er pludseligt begyndt at sætte underteksterne i toppen af skærmen i stedet for i bunden som normalt...
Det har virket rigtigt hele tiden, men pludselig ikke mere..
Jeg har ligeledes et Samsung tv i soveværelset, men der virker undertekster rigtig nok.
Jeg streamer fra iPad på begge tv, men har kun problemet på tv i stuen..
What to do, nogen der kan hjælpe..
15. juni 2019 - 22:22 #1
Jeg kan ikke hjælpe, kan blot sige jeg har samme problem så det må væres deres app den er gal med. Jeg har skrevet en mail til dem.
Avatar billede Jeanette Juniormester
15. juni 2019 - 22:34 #2
Tak Simone..
Hvis du får svar fra dem, giver du så lyd fra dig ☺️☺️
16. juni 2019 - 08:17 #3
Det skal jeg nok. Tror de åbner kl. 12 i dag😊
Avatar billede Lone Albertsen Praktikant
16. juni 2019 - 11:36 #4
Jeg har samme problem, det er virkelig irriterende, syntes jeg.. håber nogen finder en løsning .
16. juni 2019 - 16:35 #5
Hej med sker, nu har jeg fået svar. De skriver følgende:
Hej Simone,

Tak for din email.

Jeg beklager du oplever problemer med vores tjenetste.

Der har desværre været en fejl i den seneste opdatering til Chromecast Ultra som desværre sørger for at vores undertekster er i toppen eller i siden. Dette kan vi desværre ikke gøre noget ved på nuværende tidspunkt men vores teknikere arbejder på højtryk sammen med google på at få løst problemet hurtigst muligt.

Når problemet er løst vil din chromecast selv opdatere så underteksterne falder på plads.

Har du andre spørgsmål er du mere end velkommen til at kontakte os igen.

Venlig hilsen

Andreas

HBO Nordic Kundeservice
Avatar billede Lone Albertsen Praktikant
16. juni 2019 - 19:56 #6
Tak svar, håber de falder på plads snart. Er tisse træls..... jeg tror nu ikke min chromecast er en ultra .... men problemet er der så alligevel...