Avatar billede LSH_1809 Praktikant
15. juni 2019 - 23:55 Der er 16 kommentarer

Hjælp.. min computer vil ikke uploade ændringer i Pinnacle Studie 22 Ultimate

Jeg har en irriterende - AKUT problem i.f.t. samarbejdet imellem min computer og videoredigeringsprogrammet, Pinnacle. Jeg  kan ikke få Pinnacle Studio 22 Ultimate til at køre ordentligt. Computeren er IKKE meget for at uploade ændringer og jeg kan ikke komme videre før alt er uploadet. Det hele kører sååå langsomt.
Jeg har prøvet næsten alt.
*  Af- og reinstalleret Pinnacle programmet, idag!
*  Jeg har ryddet op på computer. Har 54GB ledig - af 284GB.
*  Været inde og tjekke om jeg kunne reparere computer, men det kan jeg ikke med "repair".
*  Acer meddeler, at drevet kører perfekt.
Er der et sted/butik m.v. hvor man kan henvende sig med sin computer og få omgående support?
Hvad bliver jeg nødt til at gøre for at få Pinnacle til at køre uden problemer..?
16. juni 2019 - 00:42 #1
hvilken os køre du ??
Avatar billede LSH_1809 Praktikant
16. juni 2019 - 08:39 #2
Hej Overgaard1654

Her er alle specifikationer:
Computer:    ACER Aspire - 3750G
Processor:     Intel(R)  Core™ i3-2350M CPU @ 2.30GHz    2.30GHz
Installeret hukommelse (RAM):  8,00 GB  (7,85 GB kan bruges
Systemtype:  64-bit operativsystem x 64-baseret processor.

Operativsystem:  Windows 10 Home
Version:  1803
Installeret:  22-05-2018
Operativsystembuild: 17134.829
Avatar billede 220661 Ekspert
16. juni 2019 - 08:44 #3
Hvilken Acer pc har du?
Der er nogle krav til hvorved man kan få programmet til at køre optimalt.
Intel Core i3 or AMD A4 3.0 GHz eller bedre.
Minimum 4 gb ram dog anbefalet 8 gb
System Windows 7-8 eller 10.
Avatar billede 220661 Ekspert
16. juni 2019 - 08:45 #4
Hov fik ikke opdateret
Avatar billede 220661 Ekspert
16. juni 2019 - 08:47 #5
Kunne måske tro der er en fejl i dit system.
Du "hænger" i version 1803 som er 2 versioner bagud (kører nu 1903)
Har du haft problemer med Windows Update?
Avatar billede 220661 Ekspert
16. juni 2019 - 08:50 #6
Din processor ligger lige på minimum grænsen af hvad programmet anbefaler og derfor den langsomme afvikling.
Har det kørt fint før, eller har du opgraderet til programmet her fra en tidligere version?
Avatar billede LSH_1809 Praktikant
16. juni 2019 - 08:52 #7
Jeg har de samme problemer på min nr. 2 bærbar: HP EliteBook Folio 1040G1
Processor: Intel(R)  Core™ i5-4300U CPU @  1.90GHz    2.50GHz
Installeret RAM:  8,00 GB  (7,90 GB kan bruges)
Systemtype:  64-bit operativsystem x 64-baseret processor.

Operativsystem:  Windows 10 Pro (Bagside info: Windows 8 PRO)
Version:  1809
Installeret:  30-12-2018
Operativsystembuild: 17763.557
Avatar billede 220661 Ekspert
16. juni 2019 - 08:55 #8
Har programmet kørt godt nok på en af maskinerne eller har problem været der fra start af?
Avatar billede LSH_1809 Praktikant
16. juni 2019 - 10:18 #9
Hej 220661
Hvordan opdaterer jeg/opgraderer til version 1903?
Avatar billede 220661 Ekspert
16. juni 2019 - 10:22 #10
Man trykker på opdater nu her
https://www.microsoft.com/da-dk/software-download/windows10
Den vil opgradere til Windows 1903.
Gør det først på HP EliteBook Folio 1040G1 og se om det afhjælper dit problem på den maskine
Avatar billede 220661 Ekspert
16. juni 2019 - 10:28 #11
Den anden pc kunne du først prøve dette på før du opdaterer.
Gå i søg og skriv cmd
Højreklik på kommandoprompt og kør som administrator
I kommandoprompt kopierer du først dette ind og trykker enter
DISM.exe /Online /Cleanup-image /Restorehealth
Når denne er kørt (tager en del tid) kopier dette ind
sfc /scannow
Jeg håber med disse to der bliver rettet ting på din pc så den kan komme videre.
Herefter forsøger du det samme med opgradering som på #10 i link
Avatar billede 220661 Ekspert
16. juni 2019 - 10:48 #12
Når men trykker opdater nu skal man hente opdaterings assistenten som køres.
Avatar billede LSH_1809 Praktikant
16. juni 2019 - 22:35 #13
Så langt, så godt. Er inde i kommandoprompt som siger:
"You must be an administrator running a console session in order to use the sfc utility.
C:\Users\CM_2018>"
Hvad forventes jeg at gøre herefter..? Cursor står og blinker..??
Avatar billede 220661 Ekspert
17. juni 2019 - 12:23 #14
Kørte du kommandoprompt som admin?
Avatar billede LSH_1809 Praktikant
17. juni 2019 - 20:12 #15
Det har jeg gjort nu og Computerens System 32 er nu scannet.
Besked tilbage:  Windows Resource Protection did not find any integrity violations.

Jeg tror tråden slutter her. Mange TAK for din hjælp, selvom vi ikke kom igennem til problemet, så prøvede du ihærdigt :-). Jeg må prøve noget andet, men hvad - ved jeg ikke. Nu har jeg kontaktet Pinnacle for at høre om det er programmet der er noget galt med siden jeg ikke kan opdatere ændringerne..
Ha' en super dag!
Avatar billede 220661 Ekspert
17. juni 2019 - 20:15 #16
Tak og held og lykke hos deres support :-)
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester