Avatar billede Smilewithyou33 Juniormester
16. juni 2019 - 12:12 Der er 4 kommentarer

Kan ikke gemme i Photoshop 2015

Hver gang jeg forsøger at gemme en billedfil, siger Photoshop:
"filen kunne ikke gemmes. Filen blev ikke fundet. Kontroller at filnavn er korrekt og prøv igen".

Jeg har prøvet at genstarte Photoshop, computer mv men lige lidt hjælper det... Hvad kan der mon være galt og hvad kan jeg gøre?
Avatar billede milter Ekspert
16. juni 2019 - 14:01 #1
Hvor har du billedfilen fra, og hvad har du gjort ved den, før du prøver at gemme den?
Avatar billede Smilewithyou33 Juniormester
16. juni 2019 - 19:10 #2
Det er en photoshop fil og det samme gælder ved InDesign og illustrator filer....
Avatar billede milter Ekspert
16. juni 2019 - 20:18 #3
Du har stadig ikke fortalt os, hvor du har filen fra, og hvad du har gjort med den, før du forsøger at gemme den.

Har du det samme problem med alle dine billedfiler?
Avatar billede FinnRasmussen Ekspert
16. juni 2019 - 22:16 #4
Når der også er problemer med InDesign og Illustrator filer, tyder det på en generel fejl i din Adobe installation.
Har du mulighed for at geninstallere Adobe pakken?