Avatar billede grzona Ekspert
21. juni 2019 - 19:49 Der er 7 løsninger

burde det være .....SÅ svært:-(

at logge èns google konto? har glemt min kode og de bliver vèd med at sende mig konfertings nummer og jeg taster ind og den siger - desværre har vi ingen af dit navn eller email.

WHAT THE FUCK!!!!!! jeg har haft den hos dem i 2 år nu:-( er ved at blive GODT gal i skralden over de p... hovder derinde eller ude eller hver f...de sidder

Hvad gør man? google er jo ikke til at få fat i:-(
Avatar billede CRKrogh Ekspert
21. juni 2019 - 20:33 #1
Hvad er det for et "konfertings nummer" de sender dig?
Beskriv processen, så det er til at forstå, hvad og hvor det går galt.
Avatar billede nopsen Ekspert
21. juni 2019 - 20:34 #2
modent sprogbrug, er du teenager?
Avatar billede ErikHg Ekspert
21. juni 2019 - 21:35 #3
#2 Man kan nemt få en  fu**ing tanke om det ;-)
God weekend :-)
Avatar billede grzona Ekspert
22. juni 2019 - 11:41 #4
nej jeg er tvilling med tvilling i ac derfor . jam de sender mig en kode og når vil bruge den siger de at jeg ikke er kednt i deres system :-( det ER jeg :-( jeg HAR en konto hos dem.- og der er ikke engang et nummer eller email hvor man kan kontakte dem :-(
Avatar billede ErikHg Ekspert
22. juni 2019 - 12:57 #5
Jeg kan godt se det er et problem men jeg har fundet et link der måske kan hjælpe dig med at løse problemet:

https://support.google.com/accounts/troubleshooter/2402620?hl=da&ref_topic=3382296
Avatar billede grzona Ekspert
26. juni 2019 - 16:54 #6
jan det er den lille blå ikon nederes med - vis pinkode - der ike kommer frem når jeg trykker på min konto på min Nokia 1 plus :-(
Avatar billede grzona Ekspert
26. juni 2019 - 17:36 #7
den gjorte det første gang. virker det kun èn gang?