Avatar billede Sandra1234 Mester
24. juni 2019 - 19:08 Der er 1 kommentar

Finde skjult foto som var gemt i iPhoto

Hej alle

Jeg har tidligere haft en ældre mac, hvor jeg gemte nogle billeder som skjult i iPhoto. Nu har jeg fået en ny, som ikke har iPhoto, da det er en nyere software version.

Er der nogle, der ved, hvordan jeg får fat i de skjulte billeder?

PFT
Sandra
Avatar billede INK Ekspert
24. juni 2019 - 20:57 #1
Det lyder ikke som om du har gemt dine fotos i iCloud, men alene som en iFotos fil på din gamle Mac. ??
Har du adgang til den gamle Mac kan du gemme alle fotos i iCloud og så hente dem på den nye Mac, men det forudsætter du anvender samme AppleID for de to maskiner.
Du kan også eksportere billeder fra iFotos til en mappe, og så overføre denne til din nye maskine og derefter importere til den nye app Fotos.