Avatar billede havanes Novice
26. juni 2019 - 20:56 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

billeder ?

Hej -
jeg kan simpelthen ikke finde ud af at lægge billeder fra mit fotografiapparat
på min pc - det var meget lettere med Picasso - skam få dem som sløjfede dette program.
men nu er mit fotoapparat ved at være fyldt godt op så jeg trænger til
et godt råd - hjælp !
flemming H.
26. juni 2019 - 21:01 #1
Slut kameraet til computeren ved hjælp af kameraets USB-kabel.
Tænd kameraet.
Klik på Importér billeder og videoer i Windows i Automatisk afspilning.
(Valgfrit) Hvis du vil tagge billederne, skal du skrive et tagnavn i feltet Mærk disse billeder (valgfrit) .

Mappenavnet indeholder som standard datoen, hvor billederne og videoerne bliver importeret, og tagnavnet.
Klik på Importér.

Der åbnes et nyt vindue med de importerede billeder og videoer.
26. juni 2019 - 21:04 #2
Avatar billede FinnRasmussen Ekspert
26. juni 2019 - 21:27 #3
Avatar billede havanes Novice
27. juni 2019 - 10:31 #4
Tak til Overgaard og Finn Rasmussen for jeres svar som jeg ikke forstod meget af
jeg er en ren novice med en PC så jeg må nok opgive det med billederne -
ærgeligt - medmindre der er en bog om emnet som jeg kan købe, findes
der sådan en ??
Hilsen flemming H.
Avatar billede Slater Ekspert
27. juni 2019 - 12:19 #5
Hvad i alverden har det med økonomiprogrammer at gøre?
Avatar billede kurt54 Ekspert
27. juni 2019 - 13:13 #6
Hvis du fandt Picasa idielt så fortsat med det til PCen - det dur endnu - det er kun WEB delem der er ude.

Betyder dine billeder noget bør du have backup af dem - ellers mister du dem nok.

Men du kan skifte Kortet i kameraet til et nyt større.

#3 forslag er OK mange PCere har dog indbygget SD-kort læser.- stort set alle bærbare.
Avatar billede havanes Novice
27. juni 2019 - 13:37 #7
Hvem spørger om økonomi ??
Jeg spurgte om der fantes en bog om fotooverføring af billeder !
Avatar billede Slater Ekspert
27. juni 2019 - 13:44 #8
@Havanes: Du har lagt spørgsmålet i kategorien "økonomiprogrammer".

Det virker ikke så passende. Til en anden gang er det bedre at finde en passende kategori, da dem der ved noget om et emne ofte ikke kigger i kategorier om ting, de ikke ved noget om.
Avatar billede havanes Novice
27. juni 2019 - 13:55 #9
Hej slater
der kan du se jeg er en ren novice vedrørende PC
jeg vidste ikke der var en katarori økonomi.
Hvor er jeg dum
Avatar billede MADOlsen Forsker
27. juni 2019 - 14:01 #10
#9
Det har nu ikke noget med PC-evner at gøre. Du har jo selv valgt kategorien "Økonomiprogrammer" i den boks, der kommer, når man opretter et spørgsmål... ;-)
27. juni 2019 - 16:32 #11
Avatar billede havanes Novice
28. juni 2019 - 10:35 #12
Hej -
Hvordan skulle jeg dog vide det ??
Avatar billede MADOlsen Forsker
28. juni 2019 - 13:01 #13
#12
https://ibb.co/Z8x9019

Fordi du selv har bladret ned og valgt kategorien "Økonomiprogrammer", som vist på billedet, jeg linker til :-) Og som det ses til  højre i billedet, er det første, man skal overveje, hvilken kategori, man skal lægge spørgsmålet i :-)
Avatar billede havanes Novice
03. juli 2019 - 11:51 #14
Hej - jeg aner ikke en dyt om hvad I forskellige taler om,
det er det jeg hele tiden har sagt, jeg er PC dum.
flemmig H.
Avatar billede havanes Novice
03. juli 2019 - 11:54 #15
Hej igen - det er det jeg hele tiden spørger efter -
hvor er der en lærebog som jeg kan købe så jeg kan
lære mere om min PC  ??
Avatar billede MADOlsen Forsker
03. juli 2019 - 12:40 #16
Prøv at kigge på det billede, jeg linker til. Da du oprettede spørgsmålet, valgte du jo selv det punkt, der hedder "Økonomiprogrammer", som vist på billedet. Det har jo ikke noget med ens PC-evner at gøre, så længe man er i stand til at læse - og det må du jo være, siden du er i stand til at skrive... ;-)