Avatar billede cali1 Mester
26. juni 2019 - 21:13 Der er 5 kommentarer

konverter pdf til excel

Hej, kan nogen hjælpe mig med at konvertere pdf til excel uden brug af online tjenester, da jeg ikke ved om følsomme data er beskyttede.

På forhånd tak.
Avatar billede 220661 Ekspert
26. juni 2019 - 21:48 #1
Hvis man bruger Acrobat Reader til at åbne filen, kan den så ikke exportere den over i excel?
Avatar billede 220661 Ekspert
26. juni 2019 - 21:51 #2
Hmm. Ved ikke lige om det vil give dig de muligheder du ønsker hvis den kan? Kar ikke brugt muligheden.
26. juni 2019 - 22:17 #3
Avatar billede kurtba Ekspert
26. juni 2019 - 22:41 #4
Nu ved vi jo ikke hvordan dine data ser ud, men du kan evt. prøve at konvertere filen i word, og så se om de data du får der så efterfølgende kan smides over i excel.
De nyere word versioner kan alle åbne og konvertere pdf filer.
Avatar billede cali1 Mester
27. juni 2019 - 10:14 #5
Har prøvet at åbne med word, men den tabel med tal jeg skal bruge står helt skævt, og sammenblandet med tekst,men måske der er et trick der kan rette op på det.