Avatar billede ps76 Forsker
27. juni 2019 - 10:40 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Lokale mapper i Outlook 365

Vores klubchef har problemer med fyldt mailserver, hvorefter mails til ham afvises. Han kan selvfølgelig slette - men det må være nemmere at flytte mails til det, som i mit eget mailprogram, Thundebird, hedder Lokale mapper. Det finder jeg ikke lige i Outlook, så der hedder det nok noget andet. Hvordan gøres det i Outlook? Jeg kender ikke selv dette så godt, men vil gerne hjælpe, så måske én her kan give en hurtig vejledning?
Avatar billede ps76 Forsker
27. juni 2019 - 11:30 #2
ok, man lægger altså alle "gamle" mails i en pst.fil. Hvordan henter man dem så frem igen, hvis man har brug for at kigge tilbage på en gammel mail? For når man åbner Outlook, så åbner den aktuelle pst fil vel?
Avatar billede wjens Guru
27. juni 2019 - 12:14 #3
Ja, jeg bruger det netop til arkiv af gamle emails.

De ligger bare som en ekstra folder præcis som de andre, så man har adgang til dem på normal vis. Det er kun den fysiske placering, der er anderledes. Husk at vælge en placering, hvor der køres backup.