Avatar billede Mik2000 Professor
28. juni 2019 - 15:33 Der er 1 løsning

Theme system

Hej

Jeg er ved at prøve at opbygge et theme system og i den forbindelse har jeg fået noget inspiration flere steder fra.
Jeg er ikke interesseret i Wordpress, Magento, Drupal osv. løsninger, da det skal bruges i noget meget specifikt.

Grundlæggende så benytter jeg en theme class med en masse metoder og de kaldes så i themefilerne til funktionalitet, variabler mv. og så kan man kode theme omkring

Jeg så et eksempel hvor der blev lavet loop på samme måde. Dvs. hvor man gik gennem produkter a la dette, men der var ikke så god dokumenation

$themeClass= new \system\themes();

// De 2 variabler er tabel og antal der skal vises
// Loop starter
$themeClass->loopStart("products", 10);

// Her laves alt hvad der skal være i loopet og man kan udskrive de forskellige ting fra tabellen med f.eks.
echo $themeClass->products("productName"); // eller på anden måde

// Loop slutter
$themClass->loopEnd("products");

SPØRGSMÅL
Nogle der ved om man kan gøre dette, og i så fald hvad man gør, eller hvad man alternativt gør?

Vil også meget gerne hvis nogle har noget god dokumenation på hvordan man laver et theme system?
Avatar billede Mik2000 Professor
01. juli 2019 - 13:15 #1
Lukker